Nákup zahraničních periodik pro knihovnu VHÚ Praha v roce 2025
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup zahraničních periodik pro knihovnu VHÚ Praha v roce 2025
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/25/V00003479
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00003479
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
482 142,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
06. 02. 2025 07:04
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
26. 02. 2025 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Petr
Surname
Špička
petr.spicka@mo.gov.cz
Phone 1
+420 973204976
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je nákup zahraničních periodik (odborných časopisů) vydaných v roce 2025 k doplnění knihovního fondu specializované knihovny VHÚ (dále jen „zboží“) dle „Závazné cenové nabídky“ uvedené v příloze č. 1 návrhu Kupní smlouvy, která je přílohou této výzvy a jeho dodání kupujícímu do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy. Kupující požaduje záruku na jakost zboží v délce 24 měsíců. Kupní cena zboží včetně DPH, a včetně dodání zboží do místa plnění. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Kupní smlouvy“ včetně přílohy č.1 „Závazná cenová nabídka“. V případě nesplnění kvalifikačních požadavků uvedených v čl. 3 této Výzvy, se jedná o nekompletní nabídku a dodavatel bude vyřazen před hodnocením nabídek! Zadavatel si vyhrazuje právo k objasnění nebo doplnění údajů přiměřeně ustanovení § 46 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Právo fakturovat vzniká prodávajícímu při prvním dodání zboží a to zálohovou fakturou v plné výši objednaného zboží. Prodávají je povinen vystavit konečný daňový doklad (dále jen „Faktura“) do 10 pracovních dnů od ukončení doby plnění spolu s přehledem dodaného zboží. Faktura musí obsahovat náležitosti podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a podle § 435 OZ. Dále musí faktura obsahovat tyto údaje: a) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění, b) Vojenský historický ústav Praha, U Památníku 2, 130 05 Praha 3 – Žižkov, který je přejímajícím, c) identifikační údaje NS 124100, SML 00000000000. K faktuře musí být připojen originál přejímacího dokladu. Faktura bude kupujícímu doručena elektronicky do datové schránky ID ukbwcxd – Fakturace (ministerstvo obrany) a do e-mailové schránky fakturace@mo.gov.cz. Kupující je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Prodávající je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení kupujícímu. Kontrola úplnosti dodaného zboží bude provedena na místě plnění při převzetí zboží. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady prodávajícího včetně dopravy zboží do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Doba plnění veřejné zakázky je: ode dne účinnosti smlouvy, nejpozději do 31.10.2026. Místo plnění veřejné zakázky: Vojenský historický ústav Praha, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč. Doprava do areálu je možná jen s vozidly, jejichž výška nepřesahuje 3,2 m (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E). Dodání zboží v době Po- Pá 08.00-12.00 hod po předchozím telefonickém dohovoru. Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují kvalifikační požadavky uvedené v souboru Závazná cenová nabídka. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Součástí zadávací dokumentace je příloha „Návrh kupní smlouvy“, kterou účastník vyplní, podepíše a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statut
Code from the NIPEZ code list
22100000-1
Name from the NIPEZ code list
Tištěné knihy, brožury a letáky
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
22100000-1
Name from the CPV code list
Tištěné knihy, brožury a letáky
SUBJECT-MATTER NAME
Tištěné knihy, brožury a letáky
Text field for describing the place of performance
Vojenský historický ústav Praha, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč. Doprava do areálu je možná jen s vozidly, jejichž výška nepřesahuje 3,2 m (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E).
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Tištěné knihy, brožury a letáky | 22100000-1 | Tištěné knihy, brožury a letáky |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
Yes
IEN system number
2502000113
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 02. 2025 07:04 | Uveřejnění zadávacích podmínek |